Saturday, June 25, 2011

Μαρία Κορινθίου: «Όταν γέννησα νόμιζα ότι τελείωσε η ζωή μου»


Η Μαρία Κορινθίου και ο Γιάννης Αϊβάζης είναι τρισίμισι χρόνια μαζί και δείχνουν ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι. Όλα αυτά τα χρόνια, η σχέση του ζευγαριού έχει περάσει από διάφορες διακυμάνσεις. «Υπήρξαν περίοδοι έντασης και μικροεκνευρισμών, ειδικά όταν γέννησα και πέρασα την επιλόχεια κατάθλιψη. Έγινα κανονικό αγρίμι. Ο Γιάννης βρισκόταν...
σε μια νέα κατάσταση , έδειξε πολλή υπομονή και καταλάβαινα πως «έβραζε» μόνος του σε ένα καζάνι. Μετά άρχισε να χάνει την υπομονή του, γιατί γινόμουν χειρότερα. Είχα ξεσπάσματα, θυμούς, ξύπναγα το πρωί και έκλαιγα για πολλή ώρα, ούρλιαζα, έσπαγα πράγματα. Ήμουν μια άλλη Μαρία», αποκάλυψε η ηθοποιός για εκείνη την περίοδο και συνέχισε «Εκείνη τη περίοδο νόμιζα πως τελείωσε η ζωή μου. Είχα πολλές ανασφάλειες, ακόμη και σε ότι αφορούσε τον Γιάννη. Πίστευα, ότι δεν ήμουν επιθυμητή για τον άντρα μου»
Πηγή: People

0 comments:

Post a Comment